Tickets
 

Tickets

WAAR KAN IK TICKETS KOPEN?

ONLINE
Voor alle concerten en evenementen in Trix kan je tickets bestellen via deze website. 
- Je kan betalen met gewone bankkaart (bancontact), online banking of kredietkaart (Visa, American Express, Mastercard). 
- Wanneer de betaling succesvol afgerond is, sturen we je een e-mail met je ticket(s).
- Druk deze tickets (pdf) af of sla ze op op je smartphone en breng ze mee op de avond van het concert, het is uw enige toegangsbewijs. We hebben geen reservatielijsten aan de avondkassa.
- Er wordt een administratiekost per ticket aangerekend (afhankelijk van de ticketprijs). Deze administratiekost staat steeds vermeld op de bestelpagina in de ticketingmodule. Omdat je je tickets zelf afdrukt zijn er geen verzendkosten.

AVONDKASSA
Voor concerten die niet uitverkocht zijn, kan je tickets kopen aan de avondkassa. Betalen kan cash of met je bankkaart (bancontact).

KAN IK EEN TICKET MEEBRENGEN OP MIJN SMARTPHONE?

Zeker. Indien je de QR-code van een geldig ticket kan tonen op je smartphone, is dit voldoende om toegang te krijgen tot het concert.

HET CONCERT IS UITVERKOCHT. KAN IK TOCH NOG TICKETS KOPEN?

Wanneer een concert uitverkocht is in voorverkoop, vermelden we dit op de website. In dat geval zijn er geen tickets meer beschikbaar aan de avondkassa. Ook aan de avondkassa kan een concert uitverkopen. Om veiligheidsredenen worden er dan geen extra bezoekers meer toegelaten. Wil je zeker zijn dat je het concert kan bijwonen, koop dan op voorhand je kaartje!

EEN CONCERT WORDT AFGELAST. HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Wanneer een concert wordt afgelast, betalen wij automatisch het volledige bedrag van de aangekochte tickets terug (ook de reservatiekosten). Wie via een ander verkooppunt (bv. via de website van de band) een ticket kocht, moet zich tot dat verkooppunt richten voor de terugbetaling.

IK BEN MIJN TICKET VERLOREN. WAT NU? 

Kan gebeuren. Stuur ten laatste twee werkdagen op voorhand een mailtje naar tickets@trixonline.be, vermeld de naam en het e-mailadres van de persoon die de tickets bestelde, en wij sturen ze opnieuw op.

MAG IK EEN TICKET DOORVERKOPEN? KAN IK EEN TICKET OVERKOPEN?

Een ticket doorverkopen is toegestaan voor maximaal het bedrag dat u zelf betaalde voor het ticket. Let op wanneer u een ticket koopt van iemand anders: er is steeds het risico dat dit ticket niet geldig is. Het ticket kan nagemaakt of gedupliceerd zijn. Je koopt het ticket dus op eigen risico. Met een ongeldig ticket krijg je geen toegang tot het concert.

Verkoopsvoorwaarden

De verkoopsvoorwaarden voor online-tickets van concerten van Trix kan u hier nalezen.  
Tickets voor concerten van partners kunnen onder de specifieke voorwaarden van deze partners vallen. 

CULTUURCHEQUES VOOR STUDENTEN

Antwerpse studenten kunnen voor heel wat concerten gebruik maken van een cultuurcheque van Gate15. Per concert staat onderaan vermeld of betaling met deze cultuurcheques mogelijk is. Om een plek te reserveren moet je minstens twee werkdagen voor de dag van het concert een mail sturen naar tickets@trixonline.be waarin je laat weten naar welk concert je graag zou willen komen. Indien er nog plek is en na de ontwaarding van je digitale cheque 'Muziek' ontvang je van ons het Trix-concertticket in je mailbox.

HEB JE NOG Vragen over tickets?

Indien je verdere vragen heeft over tickets, dan kan je contact met ons opnemen via e-mail: tickets@trixonline.be